Smile!

De foto met de tekst “Smile, it’s a beautiful day!” heb ik op LinkedIn gedeeld. Op de kop van de tijger zag ik iets dat op een lach leek. Natuurlijk is dat niet zo, katten lachen niet, maar ik vond het wel grappig.

Afgelopen donderdag was ik in Ouwehands Dierenpark, zonder een kaartje te hoeven kopen. Ik heb namelijk een leuke prijs gewonnen bij de VriendenLoterij: ik kan vier keer gratis naar een dierentuin en mag zelf kiezen welke. Met de VriendenLoterij VIP-KAART kan ik trouwens ook al gratis naar heel veel musea. Ik ben echt fan van deze loterij.

Het weer was donderdag perfect: een heerlijke temperatuur, zonnig maar niet té. Ideaal om te fotograferen. En dan had ik ook nog geluk dat deze tijger zó actief was. Grote katten liggen vaak te slapen, en dan ben je snel uitgefotografeerd.

Deze tijger liep de hele tijd brullend rond, waarschijnlijk om contact te maken met de tijger in het verblijf ernaast. Veel effect had het niet, maar ik kon wél lekker fotograferen.

Na mijn bezoek aan de dierentuin ging ik ook nog naar het Militair Ereveld Grebbeberg, dat vlak naast het park ligt. Het is absoluut de moeite waard om daar eens heen te gaan. Ik schreef erover in dit LinkedIn‑bericht.

Ik deel vijf foto’s van die dag.

Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger
Amoertijger - foto op sociale media
Amoertijger – foto op sociale media

Deze foto’s werden hier genomen:

Spread the love

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *